Tänää heräsin joskus yheltä. Varttii yli. Sit en tehny mitää paitsi rämpytin FoFia.

No, pyysin sitte Moonaa treffeille mun kanssa. Se sano ettei se oikee naisista välitä "sillee", ni sanoin sitte sille et se voi leikkii et lähtee treffeille manne-miehen kans, ni sitte se lupas lähtee.
Käytiin kaupassa, ja mä löysin Kari Grandi-mehuu litran tölkis, sellasta kola-appelsiinii ni oli pakko ostaa<3 omnomnom

Sitte ostin sellasia suklaakeksei missoli värillisiä suklaahippuja. iha ok. Mut parhaat Cookiessit tekee rainbow. NAMINAMI

Tässä ostoksiamme: (mustahousunen olen minä)
1654990.jpg

Moona osti noi muut kamat. mä vain ne mistä aiemmin mainitsin.
Ja tuo ED-pullo joutu potkujen kohteeksi myöhemmin. Siihen tuli reikä ja se muutti muotoaan ja sitte se joutu Samaran luo kaivoo.

Ja mitökö mulle jäi käteen tosta reissusta?
Hieno konjakkipullo ja helvetinmoinen kusihätä ku join kaiken mehun.


Huomenna vielä vapaapäivä, ja jumalauta jos ne ei tuu ne hakutulokset huome ni en tiiä kuka vasta seurauksista. NIH! Alkaa koht jo jurppii. 

See you soon, matafakas