No nyt oli pakko tulla postaamaan kauhean tauon jälkeen. Ja ihan siitä syystä ku olen niin ylpee ku huomasin et Skitsis oli käyny täällä C: (mun Y-counter paljastaa kyllä, hähää)

Ja aattelin et ei kukaan täällä käy koskaan, mut joka päivälle oli ainakin yks kävijä: :o

Hähhää, mun hiukset on tummanruskeat, lälläslää.
Ja mulla on tämmöinen nytten http://www.samsung.com/fi/consumer/detail/detail.do?group=mobilephonemp3&type=mobilephonemp3&subtype=mp3_players&model_cd=YP-P2JCB/XEE   lälläslää<3

Huomenna lähetään mökille, kuudelta herätys. -.-
Mut ihanaa päästä sinne, siellä ei voi stressata mistää, korkeintaan siitä, et palaako iho, ja syttyykö sauna. :)

Haluisin antaa läppärilleni myöskin nimen, Artie ja Bostov on niin kivat :D
On mun palmun nimi Paavo, ja toi uus soitin on vähän niinkun Doris, mut tälle koneelle en keksi.
Jos tätä joku lukee, ni antakaa ehdotuksia. Koneenihan on merkiltään Fujitsu-Siemens, Amilo malliltaan. Muilla tiedoilla ei tässä tapauksessa ole väliä.

Voikun nytten saisin otettua itteäni niskasta kiinni ja aina kuvailtua kameralla kaikenlaista ihan tänne blogiin laittamista varten. Hmh.

Mutta joo, pitäs varmaan mennä nukkuu, pakko päästä ylös kuitenki niin aikasin, ja kone pitää pakata messiin.

Kirjottelen vaikka siellä mökillä sitte aina valmiiksi näitä juttuja, ja postaan sitte sellasen ison jutun ku tuun sieltä.



Nonni, heippa söpöläiset ja näkymiin<3