ei huhhu mikä päivä.

Töissä aivan tajuton ryysis, pöytä täyttyy astioista, päällekkäin varmaan miljoona, tiskikone vilkuttaa Erroria, roskis pursuu yli..
Noh, onneks juhannuksi a on vaan kerran vuodes, ja en oo kyl ensvuonna menos tonne uudestaa. EN. >:
sit sen tyypin ku piti tulla töihi et mäki pääsisin sielt joskus kotii, ni häntä ei näkyny missää.
sitte linda päättää soittaa sil, ni: "joo, mä tuu yheltätoista"
JAAA
no en tiiä tuliko se sitte sieltä, meitsi lähti vetää kaheksalta, ku sillon loppu vuoro, ni en tasan rupee homehtuu siel kauempaa ku on tarvis. (toisaalta siel oli kyl nii kiire, ettei ois ehtiny homehtuu)

Kotona söin sitte, ja äitee lähti jyryn kans johonki kaverinsa luo "saunoo". (ovat siellä vielläkin)

No mun alko tekee mieli ihan pirusti tupakkaa.
En oikeasti edes polta.
kaivoin koko talon läpi enkä löytäny ku pienen tumpatun, siin oli ihan hyvin sitä jäljellä.
leikkasin sitte sytytetyn pään poies, ni hyvin lähti.
ja se iskee niin kovin aina jos ei oikeasti polta.
tulee sellane hassu olo.


Sitte sovitaa Miken kanssa et ku se menee tosta ohi himaansa, ni se heittää mulle yhen. kiitos<3

polttelin sitte sen, ja soitin idalle. puhuttiin noin 1 ja puol tuntia. :o
sen pidempään ennookkaa koskaa puhunu kenenkään kans.

siin samalla ku puhuin idan kans, ni lähin kävelee, menin yhelle laiturille istuu. siel oli lampait lähel ja ne alko huutelee jotai mulle :<
lähin sit toisee suuntaa, ja loppujen lopuks menin sellasen hemmetinmoisen pellon poikki ja kävelin kylän kautta himaa, jotain puoltoista kilsaa yhteensä.

Eli, tänään olen siis käytännössä vaan ollu jaloilla pelkästään.

Ja nyt mua ei kiinnosta enää kirjottaa, moikka I)

OHO, 11 alkaa työt. :( hmh, hmh